lovepiratesonmsp

Alla inlägg under augusti 2012

Av lovepiratesonmsp - 31 augusti 2012 22:47

För alla ni som anmält er till tävlingen ni ska vara klara IMORRON kl 12 så jag kan kolla era artbooks ;) sen de 3 bästa hamnar här på bloggen så får "Folket" rösta! (så kom ihåg att rösta så på den ni gillar mest, ni som inte e med) och så ska jag Oxå göra en SuperHero-tidnings cometition art som ett litet exempel (man kan nt rösta på
Min haha xD) jaaa...det var typ allt ;)
Bye

Av lovepiratesonmsp - 30 augusti 2012 17:33

 

Av lovepiratesonmsp - 27 augusti 2012 22:29

Har kollat lite bloggar o nästan ALLA skriver att dom nt kom in på svenska msp på varken dator elr mobil...Skumt!!
Mst vart nått fel på msp jusst igår elr va tror ni? Kunde ni komma in igår elr nt? Jag va nt inne igår så jag vet nt ;D
Aja Serry att jag nt bloggar så mkt men jag har ju sagt att det nt blir så mkt bloggning nu när tävlingen e igång! För det e lixom en massa som ska fixas o trixas...
Jaaa... Men Azzå idag när jag skulle åka buss hem ifrån skolan så satte sig en "Tant" bredvid mig o hon stank som BARA DEN!!! Azzå jag kunde typ nt andas O: så illa luktade hon!!! Men nu ska kg sluta o skriva...Känns som att jag skrivit i en EVIGHET! Men det e ju kul i blogga :'D o att läsa bloggar ;D
Hoppas att ni nt tycker att jag e tråkig för jag vill ju att det ska va så bra som möjligt <33 så att NI tkr att det e kul!!
Inte bara som ett stort lidande att läsa allt jag skriver ;)
Aja Natti Natti<33

Av lovepiratesonmsp - 25 augusti 2012 19:30

Haha jag o lillbrorsan lekte me angry birds godis va tycks?? ;DD

Av lovepiratesonmsp - 25 augusti 2012 15:51

Jo...Nu när Tävlingen e igång så kanske jag nt bloggar så mkt för att alla ska hitta den   

(Bara så ni vet) Men det e KLART att jag Bloggar iaf   För jag kan ju nt bara lämna er  Älskarrer♥♥

Vad jag gör på msp jusst nu?? jo jag har trökigt -.-" så jag kollar lite Kf's OwO

O det e REDAN ganska många som anmält sig till tävlingen hela 7 STYCKEN  Yeey  

O jag vill bara ha FLEEEERR!! MWIHIHIHIHIHIIII!!!!  Haha aja iaf...

skulle va kul om ni gick me i min klubb på msp Namn: ☺FunnyBunny☺ ( det ska va prickar mellan smileysarna o texterna men det funka nt) 

Bye♥♥

 



Av lovepiratesonmsp - 25 augusti 2012 10:56

 


FÖR ATT DELTA!!!....


1. Säg i chatten på msp (till mig) att du deltar!

2. Gör en Super hjälte-tidnings artbook som ska heta lovepiratesonmsp.bloggplatsen.se Tävlingen!

3. säg sedan att du e klar med artbooken o så kollar jag in den♥


Man får Göra ETT bidrag... Finalisterna hamnar på bloggen så får man rösta! (o.b.s rösta inte på er själva om ni kommer med blad finalisterna det e fusk) 


Man har tills nästa lördag på sig att delta ( lördag den 1 september)


PRISERNA!! 

1: en present från ölistan, jag kollar 10 filmer av dig o komenterar o 3 autos♥ o sisas upp på bloggen♥

2: jag kollar 5 filmer av dig o komenterar o 2 auto♥o visas upp på bloggen♥

3: jag kollar 2 filmer av dig o komenterar o 1 auto♥ o visas upp på bloggen♥


LYCKA TILL♥♥

 

Av lovepiratesonmsp - 25 augusti 2012 09:39

Fixat ny header o signatur (avslutnings bild) azzå den kommer i slutet så ni får se den   

Jag blev facktist nöjd   

Elr Va tkr ni??♥  O nu kan man oxå få beställa header elr signatur till din blogg♥


Header kostar: 1 auto på msp o skriv kolla in www.lovepiratesonmsp.bloggplatsen.se i ett inlägg♥

Signatur kostar: 1 auto på msp♥


Jag Lovar att göra den snygg♥♥ o ni får bestämma villka kläder ni vill ha på er på headern♥♥

Min nya avslutnings bild♥♥

 

Presentation


ställ gärna en fråga till mig^^ jag svarar på "TYP" allt♥

Fråga mig

7 besvarade frågor

Omröstning

vad e roligast??♥(på datan)♥
 MSP♥ :D
 minekrift♥
 Gt hotell♥
 Pinguin club♥
 panfu♥
 Sims♥
 Annat♥

Kalender

Ti On To Fr
    1 2
3
4 5
6 7 8 9 10 11 12
13
14
15
16
17
18 19
20 21 22 23 24 25
26
27
28
29
30 31
<<< Augusti 2012 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik

[: GästBok :]

Light Green Pointer

 

FÖLJ MIG PÅ INSTAGRAM....

MSPLOVEPIRATES  


Ovido - Quiz & Flashcards