lovepiratesonmsp

Alla inlägg den 20 augusti 2012

Av lovepiratesonmsp - 20 augusti 2012 20:39

Jo Azzå nu när skolan börjat så blir det inte LIKA mkt bloggande men jag försöker att skriva så mkt jag kan ;)
För det blir ju lite svårt när man har läxor o prov m.m senare men imorron så (hoppas jag) att datan e fixad (den har vart lite konstig) så att jag kan blogga från datan för jag har vart tvungen o blogga från mobilen, o då händer det ju nt så mkt på msp (för man kan ju typ bara chatta där) :o)
Här kommer oxå en bild på en spindel med ägg (under nätet) som satt på vår pool...
Aja bye Älskarer :**

Av lovepiratesonmsp - 20 augusti 2012 13:49

Va nyss på skolan, det va facktist rätt så kul... Invigningen va ganska skumm men kul ändå... Vi satt lixom i en aula (där man spelar teater m.m) o på sénen (stavning?) var det en stor film-duk där dom visa några bitar va filmer t.ex Hugergame o Twilight o så spelade lärarna lite teater 8D haha!!!
Aja Bye

Presentation


ställ gärna en fråga till mig^^ jag svarar på "TYP" allt♥

Fråga mig

7 besvarade frågor

Omröstning

vad e roligast??♥(på datan)♥
 MSP♥ :D
 minekrift♥
 Gt hotell♥
 Pinguin club♥
 panfu♥
 Sims♥
 Annat♥

Kalender

Ti On To Fr
    1 2
3
4 5
6 7 8 9 10 11 12
13
14
15
16
17
18 19
20 21 22 23 24 25
26
27
28
29
30 31
<<< Augusti 2012 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik

[: GästBok :]

Light Green Pointer

 

FÖLJ MIG PÅ INSTAGRAM....

MSPLOVEPIRATES  


Ovido - Quiz & Flashcards