lovepiratesonmsp

Alla inlägg den 9 augusti 2012

...

Av lovepiratesonmsp - 9 augusti 2012 23:58

Skulle va kul om ni komenterade nån ggn ibland...Känner mig uttråkad o det känns som om ni nt gillar bloggen );
Azzå det räcker typ bara att ni skriver heej fin blogg elr snygg bild elr frågar mig saker ;) Aja bye

Av lovepiratesonmsp - 9 augusti 2012 22:57

Kolla detta e det dära tofs-håret Azzå... Aja hoppas ni fattar vilket ;)
Aja men den blir typ AAZ failad på msp appen sa att toffsen blir borta :O
Skuuuuuumt!! Aja här e en bild ;]
(men det är ändå rätt så snyggt^^)

Av lovepiratesonmsp - 9 augusti 2012 20:20

NYTT TEMAAAA!!!!   

Jag bara ÄLSKARRE!!!!♥♥♥♥

Här e några bilder....  

Min look o en anemering till temat....

 

 och Temat♥

aja bye♥

 


Av lovepiratesonmsp - 9 augusti 2012 18:47

Jaa äntligen harrom fixat så att man kan byta kläder på msp appen!!
Det är bara att uppdatera på AppStore (om du har Apple, annars vet jag nt)
Så grymt!! Appen blir bara BÄTTRE o BÄTTRE!!^^ här kommer bilder på det

Av lovepiratesonmsp - 9 augusti 2012 08:55

Azzå ibland bara HATAR jag mina syskon... Dom bråkar konstant HELA tiden så nu får nt vi gå in på datan fast JAG inte gjort NÅNTING!!!!! Dx GAAAAAH!!!! Så då kan jag ju nt blogga om msp idag elr göra klart min film Dx ÅÅÅÅH!!!!!!!
Men jag ska iaf visa ett kort på när jag tatt hål i öronen ;) OM det händer idag så kommer det en bild idag!
Bye... Från en ARG pirra Dx

Presentation


ställ gärna en fråga till mig^^ jag svarar på "TYP" allt♥

Fråga mig

7 besvarade frågor

Omröstning

vad e roligast??♥(på datan)♥
 MSP♥ :D
 minekrift♥
 Gt hotell♥
 Pinguin club♥
 panfu♥
 Sims♥
 Annat♥

Kalender

Ti On To Fr
    1 2
3
4 5
6 7 8 9 10 11 12
13
14
15
16
17
18 19
20 21 22 23 24 25
26
27
28
29
30 31
<<< Augusti 2012 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik

[: GästBok :]

Light Green Pointer

 

FÖLJ MIG PÅ INSTAGRAM....

MSPLOVEPIRATES  


Ovido - Quiz & Flashcards