lovepiratesonmsp

Alla inlägg under juni 2012

Av lovepiratesonmsp - 29 juni 2012 17:41

Nu gäller deeh.... Jusst Nue.....Jusst idag ska jag Tippsa om min blogg för FÖRSTA GÅNGEN på Msp   

Önska mig lycka till    jag e så osäker på vad andra ska tycka om den...Okey du som läser detta nu har  ju sett den redan så SNääääälla kommentera o säg vad du tycker så blir jag JÄTTE GLAD  O du/Ni får Gärna tippsa om saker jag kan ta upp här på Bloggen så kanske deeh kommer upp   


Okeyy...Nu Tippsar jag om Bloggen på min Vgd ruta...  (På Msp azzå)



Av lovepiratesonmsp - 20 juni 2012 18:18

  jag e såå GLAD att ha en EGEN blogg   "fniss fniss"

      jo men jag heter _lovepirates_ o e medlem på msp (moviestarplanet)

  såå ställ mig frågor o komentera så svarar jag så fort jag kan ses   




Tidigare månad - Senare månad

Presentation


ställ gärna en fråga till mig^^ jag svarar på "TYP" allt♥

Fråga mig

7 besvarade frågor

Omröstning

vad e roligast??♥(på datan)♥
 MSP♥ :D
 minekrift♥
 Gt hotell♥
 Pinguin club♥
 panfu♥
 Sims♥
 Annat♥

Kalender

Ti On To Fr
       
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
<<<
Juni 2012 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik

[: GästBok :]

Light Green Pointer

 

FÖLJ MIG PÅ INSTAGRAM....

MSPLOVEPIRATES  


Ovido - Quiz & Flashcards