lovepiratesonmsp

Alla inlägg under augusti 2012

Av lovepiratesonmsp - 7 augusti 2012 09:37

GAAAH VARFÖR??VARFÖR SKA MAN HACKA ENS EGEN KOMPIS??  

MIN SYRRA (lily pople) Blev hackad av sin kopis irl som heter Chilla998 på msp!  

Hon har gett saker för cirka 5.000 sc från hennes ö-lista o lilys egna saker xO

Här e några bilder...


 

 

 

 

 

Det är allt hon tagit o KÖPT FÖR MIN SYRRAS PENGAR!!! xO GAAAH!!!!!!

   

Av lovepiratesonmsp - 6 augusti 2012 19:01

Jo jag har tänkt att göra nytt...
Nya färger på bakgrunden...
Ny Header...
Ny avslutnings bild (elr va det nu heter) m.m
Men jag vet nt i vilka färger... :O
Ska jag ha i...

1. Blått o vitt
2. Svart o vitt
3. Olika rosa nyanser
4. Gröna nyanser

Rösta på vad du tkr ;] tack i för hand :D
Ps. Du röstar genom att komentera elr ställa en fråga o skriva vilken du röstar på :3

Av lovepiratesonmsp - 6 augusti 2012 18:26

Jo Azzå jag vill bra veta...ärre nån över huve taget som följer min blogg?? Azzå jag gör den ju för eran skull o då vill jag ju veta om ni gillar den ;] För annars e det ju ingen mening :[ så ni som följer kan ni snälla komentera så jag får veta va ni tkr om bloggen o om ni har några ideér o förslag på va jag ska göra... Som om jag skulle ordna nån tävling då o då, elr om bloggen Har tråkiga inlägg kan ni säga det så jag vet ;] jag lovar, jag blir nt ledsen elr arg om ni tkr jag har dåliga inlägg elr om bloggen e tråkig, jag vill ju göra den så bra som möjligt för att ni ska ha kul :'D
Så Snäälla Komentera om va ni tkr :3
Älskar er :*

Av lovepiratesonmsp - 5 augusti 2012 22:30

Msp: har nt hänt mkt med det kan bero på att jag nt vart inne på datan idag, så jag har nt kunnat gå in :(
Elr jaja :p men här e en look iaf som jag har på mig jusst nu (Azzå jag satt på mig den igår) ;] okej den kommer en bit ner...
irl: jo...jag har badat i poolen, solat i det jätte varma solskentet som vart idag o kollat på Madagaskar 3 på bio^^ den va facktist bra :D det var nog den bästa av Madagaskar filmerna ;] Haha den rekomenderar jag facktist^^
Handling... En grupp djur från ett zoo i New York som nu e i Afrika o vill komma hem. På vägen stöter dom på en massa hinder som hindrar dom att komma hem.

Det e en mkt rolig o häfftig film som e mkt rolig för dom flesta! Filmen får Helt klart 5/5 stjärnor av mig^^
Ps. Jag kollade i 3D ;]

O nu en bild på looken jag har på mig (på msp) som heter "LovleyPink"
Tack till alla som följer denna blogg älskar er <33
OBS: jag har gjort looken sj^^lova:ita gärna<33

Av lovepiratesonmsp - 4 augusti 2012 10:10

Nu har jag vart vip i 3 dagar nu^^
O jag ÄLSKARE! Här kommer några bilder från innan vipen och en efter^^
Komentera ā ni tycker :'D

Av lovepiratesonmsp - 2 augusti 2012 17:21

Okej jag har vart det en stund nu^^
Typ några timmar :'D
Ni ska gå se några lookar i övermorron ;) kan nt idag o ABSÅLUT inte imorron (; Aja

Av lovepiratesonmsp - 1 augusti 2012 19:17

Jaaaaa ska bli vip IMORRON!!!!! (kanske) så jäkla spänd:'D
Azzå jag kan inte sluta le!!!!!! SÅ JÄKLA GLAD JUSST NU!!!!!!!!!!!! ^ 3^
iiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiii!!!!!!!!^.^ Vet inte va jag ska skriva LÄNGRE^^
Hihihihi!!

Av lovepiratesonmsp - 1 augusti 2012 12:16

Yeey ;D level 10 ÄNTLIGEN!! Tack alla som hjälpt mig^.^ ÄLSKAR er sååå mkt ^ 3^ pöss pöss <3

Presentation


ställ gärna en fråga till mig^^ jag svarar på "TYP" allt♥

Fråga mig

7 besvarade frågor

Omröstning

vad e roligast??♥(på datan)♥
 MSP♥ :D
 minekrift♥
 Gt hotell♥
 Pinguin club♥
 panfu♥
 Sims♥
 Annat♥

Kalender

Ti On To Fr
    1 2
3
4 5
6 7 8 9 10 11 12
13
14
15
16
17
18 19
20 21 22 23 24 25
26
27
28
29
30 31
<<< Augusti 2012 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik

[: GästBok :]

Light Green Pointer

 

FÖLJ MIG PÅ INSTAGRAM....

MSPLOVEPIRATES  


Ovido - Quiz & Flashcards