lovepiratesonmsp

Alla inlägg under augusti 2012

Av lovepiratesonmsp - 9 augusti 2012 08:55

Azzå ibland bara HATAR jag mina syskon... Dom bråkar konstant HELA tiden så nu får nt vi gå in på datan fast JAG inte gjort NÅNTING!!!!! Dx GAAAAAH!!!! Så då kan jag ju nt blogga om msp idag elr göra klart min film Dx ÅÅÅÅH!!!!!!!
Men jag ska iaf visa ett kort på när jag tatt hål i öronen ;) OM det händer idag så kommer det en bild idag!
Bye... Från en ARG pirra Dx

Av lovepiratesonmsp - 8 augusti 2012 22:30

Srry att det nt blev så mkt bloggning idag men jag har tyvärr nt kunnat...

men jag har en STRÅLANDE nyhet....
JAG SKA FÅ TA HÅL I ÖRONEN IMORRON^^ (lovar att lägga upp en bild på det sen!) hihihi:'D
Ska bli så kul =D
O jag har märkt att det kommit en ny sak på spelen på msp... Men jag har nt utforskat den än... (för jag har nt kunnat va inne) men jag såg det på en annan blogg, men det kommer bilder på det oxå ;) Undrar om man kan vinna pengar o sånt som på alla andra spel på msp! Men det får vi se imorron (ganska tidigt, typ kl 7-9 tiden) Aja bye bye bloggen o god natt<33
Ps. Ska nog göra om avslutningsbilden elr signaturen (som vissa kallar den) imorron oxå om jag hinner;) men nt mkt! Bara lite ;] o KANSKE headern lite oxå... Jag blev inte så JÄTTE nöjd med den men ganska^^ o kolla oxå min syrras mspblogg www.msplilypople.bloggplatsen.se
Bye^^

Av lovepiratesonmsp - 8 augusti 2012 10:16

Nån som e valen?? Komentera^^ jag har trökigt...

Av lovepiratesonmsp - 7 augusti 2012 19:16

Jag har bara några saker o säga först...
1. På måndagar, onsdagar, fredagar o söndagar kan jag tyvärr nt skriva om msp för jag får nt gå in på datan på dom dagarna :/ (oftast)
2. Kan nt blogga mer idag för det första så ska jag straxt gå ut o jogga o för det andra så Orkar jag nt ;)
Och 3. Godnatt för idag^^ Älskar er<33

Av lovepiratesonmsp - 7 augusti 2012 18:53

Buhuu ;( jag fick ett getingbett för cirka 2-3 minuter sen D= Aj det SVIDER x(
Azzå jag o mina syskon gjorde en hinderbana på gräsmattan... Då fanns det ett hinder där man skulle krypa under en "båge" o när jag gjorde det så stack en geting MIG ;(
Aja det fick bli ett litet irl inlägg denna ggn. BUHUUU xP

Av lovepiratesonmsp - 7 augusti 2012 17:37

Jo tycker ni att min blogg e...
Tråkig:
Kul:
Sådär:
Spännande:
Den Bästa bloggen jag följer:
AazTRÅKIG:

Rösta via komentaren elr frågerutan^^
Tack i förhand älskarrer

Presentation


ställ gärna en fråga till mig^^ jag svarar på "TYP" allt♥

Fråga mig

7 besvarade frågor

Omröstning

vad e roligast??♥(på datan)♥
 MSP♥ :D
 minekrift♥
 Gt hotell♥
 Pinguin club♥
 panfu♥
 Sims♥
 Annat♥

Kalender

Ti On To Fr
    1 2
3
4 5
6 7 8 9 10 11 12
13
14
15
16
17
18 19
20 21 22 23 24 25
26
27
28
29
30 31
<<< Augusti 2012 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik

[: GästBok :]

Light Green Pointer

 

FÖLJ MIG PÅ INSTAGRAM....

MSPLOVEPIRATES  


Ovido - Quiz & Flashcards