lovepiratesonmsp

Direktlänk till inlägg 27 augusti 2012

Huuum!?

Av lovepiratesonmsp - 27 augusti 2012 22:29

Har kollat lite bloggar o nästan ALLA skriver att dom nt kom in på svenska msp på varken dator elr mobil...Skumt!!
Mst vart nått fel på msp jusst igår elr va tror ni? Kunde ni komma in igår elr nt? Jag va nt inne igår så jag vet nt ;D
Aja Serry att jag nt bloggar så mkt men jag har ju sagt att det nt blir så mkt bloggning nu när tävlingen e igång! För det e lixom en massa som ska fixas o trixas...
Jaaa... Men Azzå idag när jag skulle åka buss hem ifrån skolan så satte sig en "Tant" bredvid mig o hon stank som BARA DEN!!! Azzå jag kunde typ nt andas O: så illa luktade hon!!! Men nu ska kg sluta o skriva...Känns som att jag skrivit i en EVIGHET! Men det e ju kul i blogga :'D o att läsa bloggar ;D
Hoppas att ni nt tycker att jag e tråkig för jag vill ju att det ska va så bra som möjligt <33 så att NI tkr att det e kul!!
Inte bara som ett stort lidande att läsa allt jag skriver ;)
Aja Natti Natti<33

 

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av lovepiratesonmsp - 18 oktober 2012 17:04


  GANGNMAN STYLE :D

Av lovepiratesonmsp - 12 oktober 2012 11:10

www.lifeofellen.bloggplatsen.se

Av lovepiratesonmsp - 11 oktober 2012 15:50

Heej jo idag kommer det bli lite headers beställnings fixande... Det e GRYMT många som beställer (enligt mig) men det e bara kul ;D det e ca 3 msp headers o en irl header ;D så det ska bli kul... Och så ska jag göra en header till mig oxå...

Av lovepiratesonmsp - 11 oktober 2012 07:44

Heej :* Ska snart till skolan, Yippey! Vänta... Snart? Det e ju typ en o en halv timme kvar OwO Aja men iaf DETTA är dagens SKOLSCHEMA!! 1. Spanska D: 2. TEATER :D 3. No :) Et e det vi ska göra i skolan idag ;) aja nu mst jag kila... Ses ...

Presentation


ställ gärna en fråga till mig^^ jag svarar på "TYP" allt♥

Fråga mig

7 besvarade frågor

Omröstning

vad e roligast??♥(på datan)♥
 MSP♥ :D
 minekrift♥
 Gt hotell♥
 Pinguin club♥
 panfu♥
 Sims♥
 Annat♥

Kalender

Ti On To Fr
    1 2
3
4 5
6 7 8 9 10 11 12
13
14
15
16
17
18 19
20 21 22 23 24 25
26
27
28
29
30 31
<<< Augusti 2012 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik

[: GästBok :]

Light Green Pointer

 

FÖLJ MIG PÅ INSTAGRAM....

MSPLOVEPIRATES  


Ovido - Quiz & Flashcards