lovepiratesonmsp

Alla inlägg under juli 2012

Av lovepiratesonmsp - 17 juli 2012 15:48

Jo vad tycker DU om denna look...
Skriv en kommentar så blir jag JÄTTE glad ^.^ tack i förväg

Av lovepiratesonmsp - 16 juli 2012 11:27

Heej...Jag har Bra :D o Dåliga D: nyheter...De Bra e att jag kommer att fixa min blogg lite roligareFör jag ska fixa en rolig Muspekare, "Adoptera" ett djur till bloggen o Få saker att falla ner T.ex Små stjärnor elr hjärtan ;)Jag fick reda på hur man gör av en vän på msp's BloggDen heter www.mspdjurlisa.bloggplatsen.seKolla hjärna in den ;) den e jätte fin ^.^De Dåliga nyheterna e att...att ;( Edhardy1 Ska SLUTA ;O"snyft snyft" ;( Vi kommer saknarrey Eddy R.I.P :(Deh var allt bye :D D:

Av lovepiratesonmsp - 15 juli 2012 18:52

Jag skrev fel... Ipaden stava åt mig :o Edhardy1 heter han :p hehe ^.^

Av lovepiratesonmsp - 15 juli 2012 18:12

Sorry! Jag kollade runt lite på bloggen så kollade jag på inlägget "Bilder" o såg att jag inte hade skrivit vad dom heter som blev veckans moviestar :O Jo men dom heter Scary_AM (tjej) o Edardy1 (kille) bye :]

Av lovepiratesonmsp - 15 juli 2012 17:54

Hellu ^^Jag har campat meeh vår husbil i fyra dar så därför har jag inte kunnat skriva på länge :/ men nu e jag hemma :DO jag har inte häller kunnat bestämma veckans moviestar :( men deeh kommer som vanligt på Lördagar :p Ledsen, men jag har inte tagit några foton från semestern :/ Men jag kan i alla fall berätta, jo jag har såklart bott i våran husbil ;)Det har vart sjöng men VARMT :O Jag har en lille bror... Så vi var på "Astrid Lingrens Värld" Där han fick springa runt, leka o ha kul ^.^Jag har spelat fotboll med några HELT främmande personer som oxå campade:3O så har jag sofftat :]Ja deeh e väll deeh jag har gjort... Harre gött nu [: Bye

Av lovepiratesonmsp - 7 juli 2012 11:23

  Så deeh här e [ Sup Bro?] Vist e han sööt   

okej jag sa ju att jag skulle utse veckans moviestar o deeh blir varje lördag som jag utser deeh o deeh bleeeeeev...



     Här e dom   de e några av deeh Bästa vännerna man kan ha! fast vi inte känner varandra på riktigt då   Aja men deeh var allt ha deeh gött nue^^

Av lovepiratesonmsp - 6 juli 2012 23:06

Jag ville bara säga att IMORRON! Då, då ska jag lägga ut en bild för FÖRSTA gången :OOm deeh går ;) jag TROR jag fattar hur man gör... O då ska jag börja med en ny grej som kallas "Veckans moviestar!" o en till grej "Kuliga chattRum!" så hehe vad tycker ni om deeh?? Kul va? :D men bara om jag fattar hur man gör :pOooh jusste ni ska få se en bild på [Sup Bro?] oxå :DAja ses ;) o ha deeh gött^^

Av lovepiratesonmsp - 5 juli 2012 11:47

Heej!! 


Har inget att SKRIVA!!!!!   

....Huuuum...... Okey Ta det lungt nu _lovepirates_   

GAAAAAAH VAD SKA JAG SKRIVAAAA!??!??!??   


Okej ni får kolla på några roliga smilisar....hehe....


                  

Hehe Klart :D

Aja ses!! ((när jag har nått att skriva  ))




Presentation


ställ gärna en fråga till mig^^ jag svarar på "TYP" allt♥

Fråga mig

7 besvarade frågor

Omröstning

vad e roligast??♥(på datan)♥
 MSP♥ :D
 minekrift♥
 Gt hotell♥
 Pinguin club♥
 panfu♥
 Sims♥
 Annat♥

Kalender

Ti On To Fr
           
1
2
3
4
5 6 7
8
9
10
11
12
13
14
15
16 17 18 19 20 21 22
23
24 25 26 27 28
29
30 31
<<< Juli 2012 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik

[: GästBok :]

Light Green Pointer

 

FÖLJ MIG PÅ INSTAGRAM....

MSPLOVEPIRATES  


Ovido - Quiz & Flashcards