lovepiratesonmsp

Alla inlägg den 19 juli 2012

Av lovepiratesonmsp - 19 juli 2012 23:11

Omg va lite pengar jag har :( (kolla bilden)
Önska att jag kunnat få fler :3
Men jag får visst leva med att gå till husdjurs parken hela dagarna på msp >.< jaja men sånt e livet ;)

Azzå jag ville typ bra säga godnatt...
God natt bloggen ^.^

Av lovepiratesonmsp - 19 juli 2012 19:53

Som ni kanske ser så har jag en änklare o snyggare Header som jag gjort på Pixlr.com :D
Skulle vara kul om ni skulle kunna kommentera lite om Header så jag vet om den e tråkig elr ful elr raka motsatsen ;) tack i för hand...

Azzå det käns som om alla ignorerar mig på msp :( o sen det här med att msp ska förändras HELA tiden... Azzå nu har dom lixom gjort att man kan få "Diamanter" o man kan tydligen bara få dom om man köper vip...(som jag inte får) :( Aja man vänjer sig väll :P
Bye o harre gött nu mina änglar

Presentation


ställ gärna en fråga till mig^^ jag svarar på "TYP" allt♥

Fråga mig

7 besvarade frågor

Omröstning

vad e roligast??♥(på datan)♥
 MSP♥ :D
 minekrift♥
 Gt hotell♥
 Pinguin club♥
 panfu♥
 Sims♥
 Annat♥

Kalender

Ti On To Fr
           
1
2
3
4
5 6 7
8
9
10
11
12
13
14
15
16 17 18 19 20 21 22
23
24 25 26 27 28
29
30 31
<<< Juli 2012 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik

[: GästBok :]

Light Green Pointer

 

FÖLJ MIG PÅ INSTAGRAM....

MSPLOVEPIRATES  


Ovido - Quiz & Flashcards