lovepiratesonmsp

Alla inlägg den 21 juli 2012

Av lovepiratesonmsp - 21 juli 2012 23:54

Jag vet att jag e lite jobbig men Azzå det e så här att jag e/va med i en tävling på en blogg o nu fattar jag Ingenting, Azzå hon som e med på bloggen har gjort en ab (artbook) som det står att hon...eeeh...ooh...va heter hon....?aja hon "den andra" vann men på en kommentar jag skrev på deras blogg stod det att det inte e klart... När ni i bloggen (som gjorde tävlingen) ser detta (OM ni ser det) så snälla svara ^.^ jag vill inte vara jobbig o störs er på er blogg längre <3 bye bye blöggen...
Älskar er

Av lovepiratesonmsp - 21 juli 2012 23:54

Jag vet att jag e lite jobbig men Azzå det e så här att jag e/va med i en tävling på en blogg o nu fattar jag Ingenting, Azzå hon som e med på bloggen har gjort en ab (artbook) som det står att hon...eeeh...ooh...va heter hon....?aja hon "den andra" vann men på en kommentar jag skrev på deras blogg stod det att det inte e klart... När ni i bloggen (som gjorde tävlingen) ser detta (OM ni ser det) så snälla svara ^.^ jag vill inte vara jobbig o störs er på er blogg längre <3 bye bye blöggen...
Älskar er

Av lovepiratesonmsp - 21 juli 2012 18:53

Jag fattar ingenting...? Vem vann hon andra elr?:O jag fattar inte det står ju ingenstans...GAAAH inte för att jag var tvungen att vinna men man vill ju veta vem som vann :(

O.o

Av lovepiratesonmsp - 21 juli 2012 17:44

OMG....kolla igår var det bara EN enda ny som hade kollat in min blogg... O i dag...O.o oj villken förändring... Tack alla nya älskar er <3

O.o

Av lovepiratesonmsp - 21 juli 2012 17:44

OMG....kolla igår var det bara EN enda ny som hade kollat in min blogg... O i dag...O.o oj villken förändring... Tack alla nya älskar er <3

Oj

Av lovepiratesonmsp - 21 juli 2012 17:40

Oj jag menade SEMIFinalen ;)

Av lovepiratesonmsp - 21 juli 2012 17:36

Yeey!! Det finns en blogg: www.mspmodebloggen.bloggplatsen.se där dom har teman o tävlingar m.m o då hade dom nyss en mode tävling som jag e med i o jag e nu i finalen ^.^
Önska mig lycka till bye älskarer

Av lovepiratesonmsp - 21 juli 2012 16:21

 


Här e en MKT bättre bild på [Sup Bro?] Min Älskade Pv  (på msp)

Han e den BÄSTA killen man kan ha  Enligt MIG  Älskarrey  


Bye^.^



Presentation


ställ gärna en fråga till mig^^ jag svarar på "TYP" allt♥

Fråga mig

7 besvarade frågor

Omröstning

vad e roligast??♥(på datan)♥
 MSP♥ :D
 minekrift♥
 Gt hotell♥
 Pinguin club♥
 panfu♥
 Sims♥
 Annat♥

Kalender

Ti On To Fr
           
1
2
3
4
5 6 7
8
9
10
11
12
13
14
15
16 17 18 19 20 21 22
23
24 25 26 27 28
29
30 31
<<< Juli 2012 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik

[: GästBok :]

Light Green Pointer

 

FÖLJ MIG PÅ INSTAGRAM....

MSPLOVEPIRATES  


Ovido - Quiz & Flashcards