lovepiratesonmsp

Alla inlägg den 3 juli 2012

Av lovepiratesonmsp - 3 juli 2012 10:43

Jag har Tyvärr inte skrivit på länge här på bloggen men deeh var för jag skulle fixa bilden högst upp på bloggen...Vad tycks??  Ärren fin elr??  

Jag e i alla fall nöjd ;)


Jo Idag har jag nt gjort så mkt men jag kan berätta om vad jag gjort t.ex i förigår...

 Så här e deeh.... Mina kompisar Edhardy1 o Scary_AM har Bråka "lite" men jag har försökt o årdna deeh ;) jag tror deeh gick ganska bra för dom båda har blivit LITE gladere Känner jag  

 För T.ex Scary har skrivit på sin vgd ruta på msp så här... "Ellen, du e bäst som verkligen bryr dig"  

Aaw Gulligt va  Älskarrey meeh AM  så alltså har jag lekt lite kärleks doktor  


 Vad har jag gjort mer....Jo jag har köpt Lika dana Kläder som [Sup Bro?] Min Jätte sööta kille på Msp  Jag älskar honom JÄTTE mkt! Jag skulle Villja läga ut en bild men vet ej hur man gör  HAHA!

Aja ni får se honom senare ses  

Presentation


ställ gärna en fråga till mig^^ jag svarar på "TYP" allt♥

Fråga mig

7 besvarade frågor

Omröstning

vad e roligast??♥(på datan)♥
 MSP♥ :D
 minekrift♥
 Gt hotell♥
 Pinguin club♥
 panfu♥
 Sims♥
 Annat♥

Kalender

Ti On To Fr
           
1
2
3
4
5 6 7
8
9
10
11
12
13
14
15
16 17 18 19 20 21 22
23
24 25 26 27 28
29
30 31
<<< Juli 2012 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik

[: GästBok :]

Light Green Pointer

 

FÖLJ MIG PÅ INSTAGRAM....

MSPLOVEPIRATES  


Ovido - Quiz & Flashcards