lovepiratesonmsp

Alla inlägg under september 2012

xP

Av lovepiratesonmsp - 19 september 2012 21:56

Har nt bloggat idag för att jag har nt hunnit :( har haft skola, badminton o LÄXOR Dx
Ska ha Spanska prov FETT BORING :( vill nt D;
Men man måste ju ;) Om man vill ha bra betyg ;D
Men förlåt igen att jag nt har bloggat men jag gör det imorron ;)
O jag gick lite snabbt in på msp för o kolla o då Kom Scary_AM in ^^
Yeey!! Hon e så söt o snäll så det e nt Sant<3
O några JÄTTE DÅLIGA nyheter... Tilda<3cool SKA HALV SLUTA hon kommer typ bara gå in 1-2 ånger i veckan kanske bara månaden ;(
Men det går nt o ändra på... ;(
Men en bra sak e... DET E BARA TYP 3 DAGAR KVAR TILLS JAG SKA GIFTA MIG!!!^^
Me VÄRLDENS UNDERBARASTE kille!! [Sup Bro?]
Ni får gärna komma ;) det e på lördag kl 4 (troligtvis) men jag vet nt vart vi ska vara ;)
Men det kommer^^
Ska nog göra en ny header oxå ;P
JUSSTE det har ju kommit ett nytt chatt rum ^^
Bild kommer där nere;)
O så har dom ändrat JÄTTE mkt mer men det kanske kommer imorron pallar nt idag Bye<33

Av lovepiratesonmsp - 18 september 2012 22:49

Detta blir nog sista inlägget för idag ;)
Serry att jag nt bloggat så mkt idag men jag hinner nt alltid o blogga mkt D:
Tråkigt men så e det ;)
Har chattat me några kompisar irl på kik (en App)
Vi hade så j*vla kul xDD
O så va Kevin inne idag :*
Men det gik nt o chatta för det lagga för mkt ):
Men vi kikade istället^^
Vill bara säga en sak till innan jag slutar, Följ mig gärna på instagram jag heter msplovepirates
Elr om ni vill följa mitt RIKTIGA liv kan ni följa Ellen00r

Tack o hej KYCKLING PAJ!! CX Näe skoja bara tack o hej lever pastej ^3^

Av lovepiratesonmsp - 18 september 2012 20:04

heej sweeteys♥♥ 

Nån snäll person som vill ha 700 sc o lite fame??♥  

jag har 70 kortfilmer  så om DU vill ha sc o fame snabbt kolla dom gärna♥♥

för jag behöver oxå pengar för jag ska ju gifta mig på lördag (på msp)

så jag mst skaffa pengar så jag kan ge present till Kevin (supbro) som bröllops present♥  

så om du e en snäll person elr bara vill ha pengar har du kommit rätt Bye♥♥

Av lovepiratesonmsp - 18 september 2012 16:42

Heej jo jag tänkte visa hur man får en mspare som man nt känner/vän me att vara me på dina filmer/artbooks...

Du väljer en moviestar-->  

Nu valde jag bara justin100 ;)


sen klickar du på pratbubblan o skriver nått  så att det bli såhär....

   

sen klickar du på pilarna högst upp i högra hörnet bredvid "tabort knappen" på bilden så att chatten blir liten( kolla nedan)

 

sen gör du en film/artbook o kollar längst bak bland dina vänner...

 

O DÄR E HAN   








                                                  
                                                  
(Fick reda på hur man gjorde på www.mspdjurlisa.bloggplatsen.se

Av lovepiratesonmsp - 16 september 2012 21:40

GAAAAAH?FAN KAN KNAPPT SKRIVA SÅÅ GLAD E JAG^^?
KEVIN (supbro min kille på msp) HAN FRIADE TILL MIG!!!!!!!!!??
HAN E SÅ JÄVALA GULLIG KOLLA VA HAN SKREV (det kommer straxt) ?
Så SÖTT??
AAAAAAH!!! Kan nt sluta LE x'DD ^^ :**?
Men nu mst jag sluta ;( Bye? EN JÄTTE GLAN PIRRA?? ^^ :**


Av lovepiratesonmsp - 16 september 2012 21:01

Hej Serry att jag nt bloggat på typ 2-3 dar men jag har v
Art borta ;) vi var på helliden (ett fint ställe) kommer några bilder längre ner ;D
O vi hade JÄTTE kul ^^ Min kompis Love kom oxå o vi gjorde en AAZ kul film med IMovie (en App på hans padda) filmen handlade om att det var en mördare som jagade en flicka så blev mördaren dödad av ett troll :D låter ganska skumt men den va JÄTTE kul Jag Garvade ihjäl mig!!!! XDDD
Men nu e jag hemma igen :p
Ska typ logga in på msp straxt ;)
OMG!!! D: det e ju SKOLFOTO IMORRON!!! VA SKA JAG HA PÅ MIIIIIIIG?????!
Får leta lite senare ;) pallar nt nu .__.
GAAAAH azzå jag DÖÖR mitt ben KLIAR!!!! (har ett mygg bett)
Aja men jag bloggar lite mer imorron hoppas jag ;D
Bye<33
Nu kommer några bilder
1:an e löv
2:an e en vas me blommor
3:an e jag :p
4: an e löv
5:an e love (fast dubbel :D)
6:an mina söta syskon
7:an ett slott som var på stället vi va på

Av lovepiratesonmsp - 13 september 2012 16:49

     

Av lovepiratesonmsp - 12 september 2012 21:27

Serry att jag nt hann blogga så mkt idag ;(
Men då kan ni ju bara tänka så att, då blir det ju MKT mer bloggning imorron <3 :)
Jaaaaa... Jag kan iaf berätta va jag gjort idag ;D jo jag har haft "Mini OS" HELA dan :3
Det var rätt kul :D fast min spanska lärare kallar mig för Hanna OwO jag heter ju Ellen!! :p
O sen efter skolan fick jag snabbt åka buss hem för o äta nått o sen få skjuts till Badmintonen ;))
Så man kan ju nästan säga att jag har sportat HELA. dagen idag :"D
Men det e ju kul med sport ;)
Om ni går/gått på nån sport skriv gärna till mig ;) det e rätt kul o se vad de flesta håller på med på fritiden<3
O checka gärna min omröstning lite längre ner på bloggen (till vänster)
Skulle va kul o se resultatet<3
Aja nu känns det som om jag skrivit i en EVIGHET!! Ska nog logga in på msp nu ;)
Så... Bye<33

Presentation


ställ gärna en fråga till mig^^ jag svarar på "TYP" allt♥

Fråga mig

7 besvarade frågor

Omröstning

vad e roligast??♥(på datan)♥
 MSP♥ :D
 minekrift♥
 Gt hotell♥
 Pinguin club♥
 panfu♥
 Sims♥
 Annat♥

Kalender

Ti On To Fr
          1 2
3
4 5 6 7 8
9
10 11 12 13
14
15
16
17
18 19 20 21 22 23
24 25 26 27 28 29 30
<<< September 2012 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik

[: GästBok :]

Light Green Pointer

 

FÖLJ MIG PÅ INSTAGRAM....

MSPLOVEPIRATES  


Ovido - Quiz & Flashcards