lovepiratesonmsp

Alla inlägg den 25 september 2012

Av lovepiratesonmsp - 25 september 2012 22:17

Nu färre bli det ALLRA sista inlägget idag!
Bloggar mer imorron^^ DET E SÅ SURT jag har gjort nått med min iPad (den jag skriver på när jag inte kan använda datan) så jag kan inte lägga in foton Dx
Jag har försökt att få bort det men det går inte D':
WHÄÄÄÄÄ!! D;
Nån som fattar vad jag menar o vet hur man gör?? I NEED YOU!!
Aja Bye<33 en irriterad Pirra Dx

Av lovepiratesonmsp - 25 september 2012 21:56

Det var ju ingen rolig inne på msp D: jo några men...men...INGEN SVARAR JU Dx
Vrf? O ingen uppdaterar sina bloggar häller .___.
Ska kolla om nån på instagram gjort nått....
Bye<33 (Serry att jag bara gör en massa tråk inlägg men VAD SKA JAG GÖRA?? D:)

Av lovepiratesonmsp - 25 september 2012 21:47

Sååå trött OwO
O har tråkigt ._. Ska kanske logga in på msp innan jag slutar för idag!!
JUSSTE ni kanske ser att jag har ny header^^ blev rätt så nöjd^^
Skicka gärna kommentarer om vad ni tkr<33
Msp HÄÄÄÄR KOMMER JAAAG!!!! XD

Av lovepiratesonmsp - 25 september 2012 20:33

Reklam nu på x-factor!
Ska nog kolla några bloggar ;) nån me en blogg?? Skulle va kul o läsa skicka den via frågo-rutan elr kommentarerna ;)
Nu börjar x-factor ses snart^^

Av lovepiratesonmsp - 25 september 2012 18:58

 

Haha, fick NÄSTAN alla i gallerian o dansa     

 

En kille (han i grönt) fick typ ett utbrott OwO o titta hans namn e borta   

 

Sen så börja HAN böla  

Skuuuuumt chattrum   

men kul  

bye♥♥

Av lovepiratesonmsp - 25 september 2012 17:39

 

Av lovepiratesonmsp - 25 september 2012 16:09

Snart... Jag lovar snart så ska jag logga in på msp o blogga lite om det snaaaart ;D

Av lovepiratesonmsp - 25 september 2012 08:19

YEEY idag kan jag gå in på datan xDDD
Så då blir det nog lite mer om msp idag^^
Känns som EVIGHETER jag bloggade om msp D:
Men i dag så ska det ändras men nu kan jag nt blogga så mkt ska snart till skolan :P
Näe men det blir säkert kul...
Vi kan ju se vad jag har IDAG ^^

AMAGAARD OWO VI HAR BARA TVÅ LEKTIONER IDAG .___.
Men då kommer det vara 2 timmars lektioner D;
Vi kommer o ha so före lunch o sv efter lunch .___.

Jaaa hoppas vi gör nått kul då OwO men nu mstjag sluta Bye ;D

Presentation


ställ gärna en fråga till mig^^ jag svarar på "TYP" allt♥

Fråga mig

7 besvarade frågor

Omröstning

vad e roligast??♥(på datan)♥
 MSP♥ :D
 minekrift♥
 Gt hotell♥
 Pinguin club♥
 panfu♥
 Sims♥
 Annat♥

Kalender

Ti On To Fr
          1 2
3
4 5 6 7 8
9
10 11 12 13
14
15
16
17
18 19 20 21 22 23
24 25 26 27 28 29 30
<<< September 2012 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik

[: GästBok :]

Light Green Pointer

 

FÖLJ MIG PÅ INSTAGRAM....

MSPLOVEPIRATES  


Ovido - Quiz & Flashcards