lovepiratesonmsp

Alla inlägg den 12 september 2012

Av lovepiratesonmsp - 12 september 2012 21:27

Serry att jag nt hann blogga så mkt idag ;(
Men då kan ni ju bara tänka så att, då blir det ju MKT mer bloggning imorron <3 :)
Jaaaaa... Jag kan iaf berätta va jag gjort idag ;D jo jag har haft "Mini OS" HELA dan :3
Det var rätt kul :D fast min spanska lärare kallar mig för Hanna OwO jag heter ju Ellen!! :p
O sen efter skolan fick jag snabbt åka buss hem för o äta nått o sen få skjuts till Badmintonen ;))
Så man kan ju nästan säga att jag har sportat HELA. dagen idag :"D
Men det e ju kul med sport ;)
Om ni går/gått på nån sport skriv gärna till mig ;) det e rätt kul o se vad de flesta håller på med på fritiden<3
O checka gärna min omröstning lite längre ner på bloggen (till vänster)
Skulle va kul o se resultatet<3
Aja nu känns det som om jag skrivit i en EVIGHET!! Ska nog logga in på msp nu ;)
Så... Bye<33

Av lovepiratesonmsp - 12 september 2012 07:25

Nån som e vaken?? ;D
Jo jag ville bara säga att om ni vill så kan man beställa headers av mig ;)
Det e HELT GRATIS!! ;)
Det e bara o säga till om ni vill ha<3
Bye<33

Presentation


ställ gärna en fråga till mig^^ jag svarar på "TYP" allt♥

Fråga mig

7 besvarade frågor

Omröstning

vad e roligast??♥(på datan)♥
 MSP♥ :D
 minekrift♥
 Gt hotell♥
 Pinguin club♥
 panfu♥
 Sims♥
 Annat♥

Kalender

Ti On To Fr
          1 2
3
4 5 6 7 8
9
10 11 12 13
14
15
16
17
18 19 20 21 22 23
24 25 26 27 28 29 30
<<< September 2012 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik

[: GästBok :]

Light Green Pointer

 

FÖLJ MIG PÅ INSTAGRAM....

MSPLOVEPIRATES  


Ovido - Quiz & Flashcards