lovepiratesonmsp

Direktlänk till inlägg 26 september 2012

HAAI 8D

Av lovepiratesonmsp - 26 september 2012 08:17

Mörrön på er<33
Hur mår ni?? ;D jo jag mår iaf bra ^^ ska snart göra lite på en läxa då man ska göra ett radio pigan om sig sj ;) som på sommar pratarna på sommarn om ni hört det nån gång :)
Men iaf det ska jag göra^^ o igår typ kl 11 typ så gjorde jag en novell (elr vad man nu ska säga) men hoppas du gillar den^^ OBS den kommer komma i olika delar ;)
Så här kommer del 1.


Novell...

Som diamanter från himmelen föll snön ner på det frost fyllda gräset, marken var Täckt av is.
Det var i början av den mörka kalla november månaden då Rackell satt i fönstret med en varm choklad o kikade ut i det bläck svarta mörkret. Det var något alldeles speciellt med november tyckte hon. Mamma ropar att middagen är klar o att Rackell ska komma ner, men Rackell vill bara sitta i sitt fönster o titta, men hon vet ju att hon måste äta! Hon går ner för den knarrande trappan o ner till köket. Det luktade gått! Mamma hade lagat köttbullar med potatis mos o sylt, det var det bästa som fanns tyckte rackells lille bror Albin.
Rackell satte sig ner på en stol o stirrade på maten. Hon kom o tänka på alla barn i Afrika som skulle kunna göra vad som hällts för o få bara en liten tallrik med köttbullar att mumsa på. Rackell fick dåligt samvete av att sitta o ha en STOR portion mat på en tallrik o vill inte äns äta!
- men Rackell vad är det? Frågade mamma förtvivlat.
-nej det är Inge! Svarade Rackell o lekte litet med potatis moset.
Mamma såg förtvivlat på sin dotter o frågade om hon ville ha något annat o äta men Rackell bara skaka på huvet.
- mamma får jag gå från bordet? Undrade Rackell
- klart du får det! O jag ställer in resterna i kylen ifall du vill ha. Sa mamma mesans Rackell
Sprang upp för trappan.
På hennes säng låg Zorro o Spann när Rackell kom in.
Hon satte sig bredvid honom o stök honom mjukt över magen, o fick en stor hår boll av hår på handen.
Rackell la sig utan mat den kvällen o vaknade sedan med mycket hungrande mage.
Hon gick till kylen o tog fram smör o ost som hon ställde på bordet. Hon tog ett bröd från brödkorgen på bordet o började bre.
Idag är det måndag tänkte Rackell o insåg att hon skulle få träffa isak! Isak var bara en vecka äldre än Rackell men mycket lång för sin ålder.
Rackell o isak är bästisar o har känt varandra sen på dagis.
Sen dess har dom hållt ihop, i vått o tort!
O det kunde INGEN ändra på!
Trodde dom iallafall!

Fortsättning fölljer

Så vad tkr ni?? KOMENTERA xD
Bye ska göra läxa nue D:

 

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av lovepiratesonmsp - 18 oktober 2012 17:04


  GANGNMAN STYLE :D

Av lovepiratesonmsp - 12 oktober 2012 11:10

www.lifeofellen.bloggplatsen.se

Av lovepiratesonmsp - 11 oktober 2012 15:50

Heej jo idag kommer det bli lite headers beställnings fixande... Det e GRYMT många som beställer (enligt mig) men det e bara kul ;D det e ca 3 msp headers o en irl header ;D så det ska bli kul... Och så ska jag göra en header till mig oxå...

Av lovepiratesonmsp - 11 oktober 2012 07:44

Heej :* Ska snart till skolan, Yippey! Vänta... Snart? Det e ju typ en o en halv timme kvar OwO Aja men iaf DETTA är dagens SKOLSCHEMA!! 1. Spanska D: 2. TEATER :D 3. No :) Et e det vi ska göra i skolan idag ;) aja nu mst jag kila... Ses ...

Presentation


ställ gärna en fråga till mig^^ jag svarar på "TYP" allt♥

Fråga mig

7 besvarade frågor

Omröstning

vad e roligast??♥(på datan)♥
 MSP♥ :D
 minekrift♥
 Gt hotell♥
 Pinguin club♥
 panfu♥
 Sims♥
 Annat♥

Kalender

Ti On To Fr
          1 2
3
4 5 6 7 8
9
10 11 12 13
14
15
16
17
18 19 20 21 22 23
24 25 26 27 28 29 30
<<< September 2012 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik

[: GästBok :]

Light Green Pointer

 

FÖLJ MIG PÅ INSTAGRAM....

MSPLOVEPIRATES  


Ovido - Quiz & Flashcards