lovepiratesonmsp

Direktlänk till inlägg 23 september 2012

Heej... Känner mig fett tråkig OwO

Av lovepiratesonmsp - 23 september 2012 22:15

Jag känner att jag nt bloggat elr lagt ut bilder på msp på AAZ LÄNGE!!
Men det beror ju på att jag har ju nt haft tillgång till dator så jag har bara kunnat va inne på msp på min iPad men det går nt o lägga ut bilder på min iPad för att jag har gjort nått så jag kan nt göra det D:< så irriterande!! Jag vill ju lägga upp bilder från msp men det går ju nt ;(
O så har jag nt kunnat blogga om irl häller för att jag har bara gjort tråksaker idag :( förutom när jag var me min kompis klara daah men det var nt så JÄTTE länge D:
Det ända jag gjort idag var o göra läxor, städat rummet o kollat lite på tv!
På tal om tv... Jag kollade på x-Facktor nyss, elr nyss o nyss det var ju en stund sen... Men iaf jag skulle så GÄRNA vilja vara med på det nån gång!! Det e typ min DRÖM att få stå på en STOar scen o sjunga för 3000 människor ^.^
Jag bara ÄLSKAR o sjunga o mina vänner brukar säga "Kan nt du söka till idol när du blir äldre" elr " Ellen, du borde vara med på idol!" O det e ju nått sånt jag vill^^
Men jag vet nt riktigt om jag e så bra OwO tänk o stå där så skämmer jag ut mig för 3000 personer i publiken o typ TRIPPELT så många i tv apparaterna :O
Men azzå jag har nt scen skräck utan TVÄRT OM!! JAG BARA ÄLSKAR ATT STÅ PÅ SCEN O SJUNGA O SPELA TEATER!! Det e min DRÖM!!
Men nu kommer bara en fråga^^
Vad e DIN dröm!? Var nt blyg INGA drömmar e för pinsamma elr dumma!! Bara DU vill det så kan du klara vad som helst!! O annars om du nt vill svara på en fråga så kan du ju ställa en ;)det e bara o fråga/ställa en fråga så svarar jag så fort jag kan<33 ;)
Älskar er men nu mst jag sluta Bye<33

 

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av lovepiratesonmsp - 18 oktober 2012 17:04


  GANGNMAN STYLE :D

Av lovepiratesonmsp - 12 oktober 2012 11:10

www.lifeofellen.bloggplatsen.se

Av lovepiratesonmsp - 11 oktober 2012 15:50

Heej jo idag kommer det bli lite headers beställnings fixande... Det e GRYMT många som beställer (enligt mig) men det e bara kul ;D det e ca 3 msp headers o en irl header ;D så det ska bli kul... Och så ska jag göra en header till mig oxå...

Av lovepiratesonmsp - 11 oktober 2012 07:44

Heej :* Ska snart till skolan, Yippey! Vänta... Snart? Det e ju typ en o en halv timme kvar OwO Aja men iaf DETTA är dagens SKOLSCHEMA!! 1. Spanska D: 2. TEATER :D 3. No :) Et e det vi ska göra i skolan idag ;) aja nu mst jag kila... Ses ...

Presentation


ställ gärna en fråga till mig^^ jag svarar på "TYP" allt♥

Fråga mig

7 besvarade frågor

Omröstning

vad e roligast??♥(på datan)♥
 MSP♥ :D
 minekrift♥
 Gt hotell♥
 Pinguin club♥
 panfu♥
 Sims♥
 Annat♥

Kalender

Ti On To Fr
          1 2
3
4 5 6 7 8
9
10 11 12 13
14
15
16
17
18 19 20 21 22 23
24 25 26 27 28 29 30
<<< September 2012 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik

[: GästBok :]

Light Green Pointer

 

FÖLJ MIG PÅ INSTAGRAM....

MSPLOVEPIRATES  


Ovido - Quiz & Flashcards