lovepiratesonmsp

Alla inlägg den 7 oktober 2012

Av lovepiratesonmsp - 7 oktober 2012 18:11

Azzå... Jag vet nt... :( jag kanske ska sluta med den här bloggen D: o göra en Irl blogg ;D
Va tkr ni??
Om jag ska göra en irl blogg... Skriv ja om inte skriv nej (i komenaten elr frågerutan) tack för svar<33

Av lovepiratesonmsp - 7 oktober 2012 09:58

Jo azzå Yippey! Var för nellie ringde^^ så vi ska göra nått idaah^^
O DOPPII var för att Diman123 ska TYP sluta för när hon hade jumpa så sprnang hon o ramlade med huvet först i en dörr så hon e rädd för att nått har hänt med huvet så hon ska typ kolla upp det... O kan inte vara inne på msp ;( hoppas det årdnar sig Gmn<33
Jaaa...men det var typ det... Nu ska jag göra mig klart till NELLIE xD

Av lovepiratesonmsp - 7 oktober 2012 09:29

Hade bara lust :D (det där me rubriken)
Aja Serry att jag inte hann o blogga mer på kvällen men NU ska ni få se det jag köpte! Fast det kommer en bild SNAAAART! Men iaf jo idag HOPPAS JAG att jag ska kunna vara me mina bästisar klara o nellie<33 de betyder så mkt för mig<33 om ni två ser detta så.... I LOVE YAAHa!! Ni är dom BÄSTA vännerna man kan ha<33 Älskar er<33
Här e det jag köpte... (Inte mkt men iaf :D) o Serry att detblev en dålig bild men JaJa :P

Tidigare månad - Senare månad

Presentation


ställ gärna en fråga till mig^^ jag svarar på "TYP" allt♥

Fråga mig

7 besvarade frågor

Omröstning

vad e roligast??♥(på datan)♥
 MSP♥ :D
 minekrift♥
 Gt hotell♥
 Pinguin club♥
 panfu♥
 Sims♥
 Annat♥

Kalender

Ti On To Fr
1 2 3 4 5 6 7
8
9
10 11 12 13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Oktober 2012
>>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik

[: GästBok :]

Light Green Pointer

 

FÖLJ MIG PÅ INSTAGRAM....

MSPLOVEPIRATES  


Ovido - Quiz & Flashcards